Warsztaty projektowe

warsztaty projektowe Forum rehabilitacji

Podczas naszych spotkań stworzyliśmy już całą bazę pomysłów na projekty do realizacji na osiedlach. Teraz czas urealnić nasze marzenia i zamienić pomysły na strukturę wniosków grantowych lub planów działania. 

Warsztaty projektowe to intensywne 10-godzinny program szkoleniowy, podczas których będzie można rozwijać swój pomysł na działanie na osiedlach zamieniając go we wniosek grantowy.

Szkolenie poprowadzi Marcin Gołąbek – członek Stowarzyszenia Pracownia Obywatelska, konsultant Regionalnego Ośrodka Debaty Międzynarodowej, trener szkoleń o tematyce projektowej, autor projektów dofinansowanych przez grantodawców.

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat.

Zgłoszenia: Małgorzata Spasiewicz-Bulas  tel: 506 194 946  email: UgorekiOlsza2@pracowniaobywatelska.pl

PROGRAM WARSZTATÓW:

27 maja 16.00-19.00
O możliwych źródłach finansowania i  ich specyfice: Projekty Unijne – przedstawiciel Urzędu Miasta Krakowa
Projekty Społeczne i Kulturalne – Stowarzyszenie Pracownia Obywatelska
Warsztat wprowadzający:
– giełda projektów, na jaki problem odpowiada mój projekt, cele mojego projektu
28 maja 16.00-19.00
– c.d cele mojego projektu
– Opis potrzeb – Na jakie problemy odpowiada mój projekt? Co jest ich przyczyną?
 
3,4 czerwca 16.00 – 20.00
– grupa docelowa – Do kogo skierowany jest mój projekt? – Jak dotrzeć do grupy odbiorców?
– działania w moim projekcie – Co i kiedy będzie się działo?
– planowane rezultaty – Jak dobrze oszacować wskaźniki, które chcemy osiągnąć?
– zarządzanie ryzykiem – Jakie są zagrożenia dla powodzenia mojego projektu? Co planuję zrobić, jeśli coś pójdzie nie tak?
– najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
Warsztaty odbywają się w pawilonie Spółdzielni Mieszkaniowej „Ugorek” przy ul. Dzielskiego 2.

 

Dodaj komentarz